.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغييرات جديد در وزارت كشور

سيد مهدي هاشمي گفت: در بخش ساختار و تشكيلات باز نگري هايي در حال انجام است و اميدوارم براي چند روز آينده خبرهاي آن را به مردم اطلاع دهيم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، سيد مهدي هاشمي درباره تغيير و تحولات جديد در مجموعه وزارت كشور گفت: اين تغيير و تحولات در دو بخش ساختاري، تشكيلاتي و نيروي انساني بوده است كه در اين بخش‌ها كارهاي عقب مانده زيادي داريم.

سرپرست وزارت كشور با بيان اينكه اين بازنگري ها بيش از يكسال در دستور كار و بررسي بوده است گفت: اين تغييرات سير مراحل خود را پشت سر گذاشته است اما به دلايلي اجراي آن به تاخير افتاده بود و بازنگري مجدد آن در اين هفته انجام شد.
وي افزود: مراحل نهايي آن نيز به زودي آماده خواهد شد و در يك هفته تا ده روز آينده ابلاغ خواهد شد.

هاشمي با اشاره به اينكه بخش نخست اين تغيير و تحولات تشكيلاتي در سطح وزارتخانه و استانداري‌ها صورت مي‌گيرد، گفت: به طور مثال در پست‌هاي سازماني و مجموعه معاونت‌ها برخي ادغام‌ها و يا تغييرات را داريم.

وي با اشاره به اينكه اين تغييرات شامل حال معاونت سياسي وزارت كشور نخواهد شد، اظهار داشت: در استانداري‌ها پست‌هاي معاونت‌ها حذف و اضافه خواهد شد.

وي با بيان اينكه منتخبان مردم در مجلس هشتم اين مراجعه را براي دقايق آخر نگذارند و حتما اين كار زودتر انجام شود، افزود: با هماهنگي‌هاي انجام‌شده با سازمان اداري و اداره كل قوانين مجلس شوراي اسلامي اين زمينه فراهم شده است.

سرپرست وزارت كشور از همه نمايندگان مجلس هشتم درخواست كرد، ظرف چهار روز آينده خود را به اداره كل قوانين مجلس معرفي كنند تا مقدمات حضورشان براي افتتاح رسمي مجلس هشتم در روز هفتم خرداد فراهم شود.

وي درباره علت در خواست از طرف وزير كشور گفت: طبق قانون انتخابات مصوب مجلس، وزارت كشور مسئول برگزاري و پيش‌بيني مقدمات اين اجلاس در محل مجلس شوراي اسلامي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.